אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    חלונות גג סאנרופים לרכבים

    לנהוג ברכב יוקרתי הוא, ללא כל ספק, הגשמת חלום עבור רבים: מתכננים נסיעה ארוכה לצימר? מעוניינים ברכב יוקרתי בו תנהגו לעבודה ותרשימו את העמיתים שלכם? בין אם מדובר במטרה כזו או אחרת, אין ספק שהתקנת חלונות גג סאנרופים לרכבים יאפשר לכם ליהנות מנסיעה חלקה ומהנה.

    יתרונות רבים בהתקנת גג נפתח ברכב

    רבים מאתנו חולמים על מכונית עם מראה ייחודי ומרשים, אך לא תמיד יש ביכולתנו לבצע רכישה מסוג זה. עם זאת, אם יש ברשותכם מכונית אותה תרצו לשדרג בהתאם ליכולותיכם, התקנת גג נפתח הוא הפתרון המומלץ. מדוע? נבחן את היתרונות הרבים לכך:

    • נהנים לנסוע בשעת ערב מאוחרת? בין אם אתם חוזרים מערב חברה או ממסיבה אצל חבר, אין ספק שגג נפתח יאפשר לכם להביט בהנאה לעבר השמיים מלאי הכוכבים – ולהעריך את הדרך חזרה הביתה. במקביל, ובמידה ואתם מבלים זמן רב בנהיגה בשעות היום, בזכות הסאנרוף תוכלו ליהנות מאור טבעי.
    • מי מאתנו לא מעוניין ברכב אמין ובטוח, אשר יביא אותנו מנקודה אחת לשנייה בבטחה? עם זאת, זו לא הסיבה היחידה מדוע אנו מעדיפים לנהוג ברכב מסוים על פני אחר. במילים אחרות, ובכדי שתוכלו להשוויץ ברכב יוקרתי ששוויו גבוה, נמליץ להתקין בו סאנרוף לרכב.

    להוסיף יוקרה ליום-יום שלכם

    כאמור, יתרונותיו הרבים של הסאנרוף ישדרגו את הכרב הפרטי שלכם – ללא כל ספק. כעת, בבואכם לחפש אחר חברה מקצועית ומנוסה, עליכם להבין אילו שירותים יעניקו לכם בעת התקנת הגג הנפתח:

    שירות זה כולל, ראשית, את התאמתו של הגג לרכב בעלותכם. במילים אחרות, ובשל העובדה שכל גג נפתח בעל גודל ומראה שונה וייחודי, יש לבחור בדגם אשר יתאים לרכב בו אתם נוהגים על הצד הטוב ביותר. בנוסף, יהיה עליכם לקבל תעודת אחריות ממכון הרישוי על ביצוע עבודת ההתקנה ברכב שלכם.

    מעוניינים להתקין ברכב שלכם סאנרוף? או לבצע תיקון סאן רוף אין בעיה! חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ ישמחו לעמוד לרשותכם: החל מהתקנה איכותית ועד אבחון ותיקון תקלות – מדובר בשירות המקצועי ביותר.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      שירותים נוספים

      תיקון שמשה קדמית לרכב

      תיקון שמשה קדמית לרכב תסייע לכם לראות היטב את הכביש...

      קראו עוד

      תיקון חלון גג

      לאורך השנים האחרונות, נדמה כי רכב פרטי הוא מוצר צריכה...

      קראו עוד

      סאנרוף לרכב

      סאנרוף לרכב ישדרג את חווית הנהיגה שלכם. נוהגים עם אותו...

      קראו עוד