אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    חלונות חשמל ומנגנונים

    נהנים מנסיעה ארוכה כאשר החלון פתוח והרוח מפזרת את שיערכם? לאורך העשורים האחרונים, חשיבותו של הרכב הפרטי הולך וצובר תאוצה, כאשר יותר ויותר אנשים רוכשים אותו לצרכיהם האישיים: בין אם מדובר בנסיעה יום יומית לעבודה או שמא מדובר בנהיגה למקום בילוי עם חברים, אין ספק שזהו כלי תחבורה שימושי ויעיל. לצד כל זאת, פותחו שינויים טכנולוגיים המשדרגים את הפונקציונליות של הרכבים – כאשר חלונות חשמל ומנגנונים הם חלק משמעותי מכך.

    ליהנות ממשב רוח קל – בלחיצה אחת

    אין ספק שאחת המצאות המאה היא החלונות החשמליים. שנים רבות, נהגים נאלצו להתאמץ ולפתוח ידנית כל חלון וחלון ברכב – הקדמיים והאחוריים כאחד. עם זאת, ומאז שנות ה-60 של המאה ה-20, נכנסו לשימוש החלונות החשמליים ושינו את חיינו לעד. פתרון זה לא רק מאפשר לנהגים לפתוח כל חלון על ידי לחיצת כפתור אחת, הוא מאפשר, בנוסף, גם ליצרני הרכבים לצמצם את משקל הרכב בעת הרכבתו.

    אכן, לאורך העשורים האחרונים יצרני הרכב ייצרו מנגנונים חשמליים לצורך יצירת חלונות נוחים לשימוש. עם זאת, חלונות אלו הם שבירים יחסית. בשל כך, הם נוטים להיסדק ואף להישבר – עובדה השולחת בעלי רכבים רבים אל מוסכי זגגות רכב. כדי שתוכלו להתכונן מבעוד מועד בבעיות השונות של החלונות החשמליים, מומלץ להתעמק מעט בתקלות הנפוצות:

    • בשל העובדה שהחלונות החשמליים מתבססים על מנגנונים חשמליים, יכולים להתרחש קצרים במערכות הללו. תקלות אלו ישפיעו, בהתאם לכך, על המערך הכללי של הרכב ובאופן ישיר גם על החלונות.
    • יצירת בלאי כתוצאה משימוש קבוע של הנהג והנוסעים.

    אין דבר העומד בפני הרצון

    תקלות אלו, גם אם הן נפוצות, דורשות ידע וניסיון משמעותי. בהתאם לכך, מומלץ לפנות אל חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ. אנו נעניק לכם את השירות המקצועי ביותר תוך תיקום ושיפוץ החלונות במעבדה המרשימה שלנו.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      שירותים נוספים

      תיקון שמשה קדמית לרכב

      תיקון שמשה קדמית לרכב תסייע לכם לראות היטב את הכביש...

      קראו עוד

      תיקון חלון גג

      לאורך השנים האחרונות, נדמה כי רכב פרטי הוא מוצר צריכה...

      קראו עוד

      סאנרוף לרכב

      סאנרוף לרכב ישדרג את חווית הנהיגה שלכם. נוהגים עם אותו...

      קראו עוד