אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    חלונות כהים לרכב

    חלונות כהים לרכב הם פתרון פרקטי ואסתטי כאחד: מעוניינים לקבל הגנה מפני קרינת השמש? זקוקים לפרטיות מפני זרים? בין אם מדובר בסיבות כאלו או אחרות, הכהיית שמשות הרכב היא הבחירה המומלצת עבורכם. כדי לבצע פעולה זו על הצד הטוב ביותר, אתם מוזמנים לפנות אל חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ. אנו מציעים ניסיון של למעלה מ-50 שנה תוך שמירה על סטנדרט עבודה איכותי.

    חלונות כהים לרכב: מידע חשוב

    אנו רואים אותם בעיקר בסרטים, אבל רכבים שעברו הכהיית שמשות הם החלק מהמציאות. למעשה, ולאורך השנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בארץ פונים לחברות זגגות רכב בכדי שישחירו את חלונות רכבם – ובצדק. במילים אחרות, ביצוע הכהיית החלונות ברכב נושאים יתרונות רבים: החל מפרטיות עבור הנוסעים, בטיחות מפני פריצות – שכן לא ניתן לראות אלו חפצים יש בתוך הרכב, לצד יתרונות רבים נוספים. מעוניינים בחלונות כהים לרכב , תוכלו לבצע ציפוי חלונות לרכב – מדובר בפתרון פופולרי הנותן בטחון מפני קרינת UV. במילים אחרות, ובאמצעות מדבקות הציפוי ננו-קרמיק, כמות החום תצטמצם באופן משמעותי לצד חסימת הקרינה האולטרא-סגולית.

    אין ספק שהשחרת החלונות של הרכב מחזיקה ביתרונות רבים, כאשר התקנה מקצועית תוביל לתוצאה הרצויה. בנוסף, פתרון זה הוא מומלץ ומוכר על ידי משרד התחבורה.

    חלונות כהים לרכב עד הבית

    כדי להשיג את הפרטיות הנדרשת בעת הנסיעה, כמו הגנה מפני קרני השמש, החשכת החלונות של הרכב תעניק לכם את מבוקשכם – והרבה מעבר לכך. מתלבטים באיזו שיטת הכהיית חלונות לבחור? חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ תעניק לכם יחס אישי לצד עבודה מקצועית וללא פשרות.

    חלונות כהים לרכב

    הדרכים העיקריות ליצירת חלונות כהים לרכב הן להשחיר אותם בלייזר, הדבקת פילם או ציפוי כהה. כל אחת מהשיטות עובדת בצורה אחרת ובהתאם לשיטה משתה גם המחיר. ישנן דרכים שונות לצפות את חלונות הרכב כדי שהשמש לא תיכנס פנימה ותוכלו לשמור על הפרטיות שלכם. בלייזר יש לפרק את החלונות ולכן העלות תהיה גבוהה יותר מאשר בחיפוי שניתן להדביק על החלונות כמו שהם. חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ מספקת לכם את כל שירותי השחרת החלונות לרכב, כך שתוכלו להתאים את השיטה הנוחה והמשתלמת עבורכם ביותר, מבלי לפגוע באיכות התוצאה.

    חלונות כהים לרכב- למה לעשות את זה?

    לא משנה איך תעשו זאת, לגוון חלונות כהים לרכב יש מספר יתרונות חשובים. הנה כמה דוגמאות:

    • האחת היא הגנה מקרני השמש. תשתמשו עם חלונות כהים לרכב, האנשים במושבים האחוריים יהיו מוגנים מקרני השמש. אם יש לכם ילדים או נוסעים קבועים אחרים שאתם רוצים לשמור על בטיחותם, השחרת חלונות הרכב יכולה להיות דרך טובה להגן על העור מפני האור. אך חשוב לזכור כי לא צורת השחרת חלונות מספקת הגנה מפני קרני UV, לכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע מומחה בתחום.
    • שמירה על יציבות הטמפרטורה במכונית הוא יתרון נוסף של חלונות כהים לרכב. השחרת החלונות ברכב יכולה להגן על העור שלכם ולמנוע מהמכונית להתחמם מדי כשאתם חונים בשטח פתוח או אם אתם משאירים מחשב או פריטים אחרים שעלולים להינזק מחום במושב האחורי.
    • חסכון בעלויות הדלק. חלונות שחורים מרחיקים את השמש והחום, כך שאתם פחות משתמשים במזגן. כתוצאה מכך, המכונית שלכם עובדת פחות קשה, ואתם משתמשים בפחות דלק.
    • בעזרת חלונות כהים אתם יכולים לשמור על הפרטיות שלכם.

    לייזר או ציפוי להשחרת חלון רכב?

    השחרת חלונות בשיטת הלייזר משנה את מראה החלון וגורמת לו להיראות כמו מראה מבחוץ, בערך כמו איך שנראית זכוכית משקפי השמש. אך יש לזכור שהשחרת חלונות הלייזר לא תמיד מונעת מקרני השמש להיכנס פנימה, בדיוק כמו שיש משקפיים כהים שלא מגנים מפני קרני UV. כמו כן, שיטה זו מחייבת לפרק את חלונות הרכב ולהרכיבם בחזרה, ולא כל חברות זגגות הרכב משתמשים בשיטה זו. ציפוי חלונות לרכב, לעומת זאת, הוא עבודה שמתבצעת על גבי החלונות מבלי לפרק אותם. זה לא משנה את החלון עצמו, אז אתם יכולים להסיר אותו מאוחר יותר אם תשנו את דעתכם. אם אתם רוצים להתייעץ עם מומים לגבי שיטת ההשחרה המומלצת ביותר עבורכם, ניתן ליצור קשר עם חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      זגגות רכב בפתח תקווה שלא תמצאו במקום אחר

      חלונות פגומים ברכב עלולים להיות מסוכנים לבריאות שלנו ולהקשות על...

      קראו עוד

      תיקון סאן רוף לרכב

      תיקון סאן רוף לרכב יחזיר את היוקרה לחייכם. אין ספק...

      קראו עוד

      תיקון מראה לרכב

      תיקון מראה לרכב תחזיר לנהג את השליטה על הנסיעה. בכל...

      קראו עוד