אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ציפוי חלונות לרכב

    לאורך השנים האחרונות, נוספו פתרונות חדשים ומועילים בתחום זגגות הרכב, כאשר ציפוי חלונות לרכב הוא אחד המומלצים שהם. מעוניינים לשמור על פרטיות, כך שהחפצים האישיים שלכם יהיו פחות גלויים לעוברים ושבים? מחפשים פתרון שיפחית את עוצמת קרני השמש בעודכם יושבים בתוך הרכב? סיבות אלו ורבות אחרות זוכות לתשובה החשובה והמומלצת ביותר מכולם: ציפוי לחלונות של הרכב.

    לשמור על הפרטיות בעת הישיבה ברכב

    חוששים מקרינתה של השמש בעת הנסיעה ברכב? מעוניינים בפרטיות בזמן הנסיעה – וגם בעת עצירה? ציפוי החלונות ייתן את המענה המקסימלי עבור בעיות אלו ואחרות. למעשה, ובזכות שירותיה של חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ, תזכו לכיסוי האיכותי ביותר. למה הכוונה? ראשית, ולאורך השיחה עם צוות המומחים שלנו, תוכלו לבחור בצבע של הציפוי: בזכות מגוון הצבעים שברשותנו, תקבלו את ההגנה המלאה – ובהתאם לרצונכם.

    את ביצוע ציפוי החלונות בפועל ניתן לבצע באמצעות שתי שיטות עיקריות: הכהיית השמשות דרך לייזר וציפוי באמצעות הדבקה לחלונות. תהליך הכהיית השמשות מתבסס על שיטת עבודה אלקטרו-כימית כאשר תהליך הציפוי באמצעות הדבקה מתבצע על ידי ציפוי ננו קרמי. חשוב לציין ששתי שיטות אלו מחזיקות באישור של משרד התחבורה.

    בין אם בחרתם בשיטה כזו או אחרת לצורך ציפוי החלונות, תזכו להגנה איכותית מפני קרני השמש, כמו גם לפרטיות מפני העולם שבחוץ. לצד יתרונות אלו, ציפוי זה יתרום להגנה מפני פורצים וגנבות ואף מפני יידוי אבנים.

    בנוסף, חשוב לדעת כי ציפוי החלונות לא ישפיעו לרעה על איכות הנהיגה. למעשה, ובשל העובדה שחלקו הפנימי של החלון נשאר זהה – כלומר שקוף, איכות הראייה בעת הנהיגה נשארת כפי שהייתה בטרם ההדבקה או השימוש בלייזר.

    יתרונות ציפוי החלונות

    אין ספק שתהליך ציפוי החלונות של הרכב נושא עמו יתרונות רבים: החל מהגנה על קרני UV, מניעת סנוור של הנהג, שמירה על ביטחונם האישי של הנוסעים ברכב לצד היבטים חיוביים נוספים. בהתאם לכך, ובבואכם ליצור קשר עם ברוך ובניו – אין ספק שתקבלו את הפתרון המומלץ והאיכותי ביותר.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      שירותים נוספים

      תיקון שמשה קדמית לרכב

      תיקון שמשה קדמית לרכב תסייע לכם לראות היטב את הכביש...

      קראו עוד

      תיקון חלון גג

      לאורך השנים האחרונות, נדמה כי רכב פרטי הוא מוצר צריכה...

      קראו עוד

      סאנרוף לרכב

      סאנרוף לרכב ישדרג את חווית הנהיגה שלכם. נוהגים עם אותו...

      קראו עוד