אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    תיקון מראה לרכב

    תיקון מראה לרכב תחזיר לנהג את השליטה על הנסיעה. בכל רכב, כיום, ישנם מספר אמצעי בטיחות כאשר אחד המרכזיים שבהם הוא המראה. כאשר אחת מראות הצד או המראה הפנימית נסדקות או חלילה נשברות, יש לתקן אותן בהקדם. כדי להחזיר את חייכם למסלול הבטוח, נמליץ לכם לפנות אל חברת ברוך ובנו – זגגות רכב בע"מ.

    תיקון מראה לרכב – לבצע פעולה זו כראוי

    נסיעה בטוחה ברכב מושפעת מהיבטים שונים: לצד מנוע חזק ושמשות איכותיות, יש לשמור על שלמותן של מראות הרכב. למעשה, מראות הצד והמראה הפנימית משמשות כעיניים האחוריות שלנו כאשר אנו נוהגים. עם זאת, ובדומה לחלקים אחרים ברכב, גם המראות יכולות להינזק – וכתוצאה מכך, אף להשפיע על איכות וטווח הראייה שלנו.

    מראה לרכב מורכבת, בדרך כלל, ממספר אלמנטים מרכזיים: גוף המראה עליו הן מותקנת הזגוגית של המראה, לצד הזגוגית של המראה. בשל רגישות אלמנטים אלו, המראות עלולות לסבול מתקלות הדורשות תיקון או החלפה. משום שמדובר בפעולה מורכבת, יש לפנות אל אנשי מקצוע מנוסים בלבד.

    ביררתם אצל בני משפחה וחברים ומצאתם את איש המקצוע המתאים? כעת, יהיה עליכם להציג בפניו את התקלה ולמסור אליו את הרכב לצורך תחילת ביצוע מלאכת התיקון. פעולה זו מתבססת על אלמנטים שונים: החל מסוג הרכב, לצד מנגנון חשמלי – כאשר מדובר במראות חשמליות מתוקלות, ועד חיבור המנגנון אל המראה החדשה.

    תיקון מראה לרכב עם המקצוענים בתחום

    מראות הרכב, כיום, עשויות להיסדק בקלילות. בהתאם, כאשר אתם בוחרים במראת צד או במראה פנימית, יש לקחת זאת בחשבון וכמובן – לבחור במראה אשר תעניק לכם שדה ראייה רחב עד כמה שניתן. לצד כל זאת, יש באפשרותכם אף לבחור במראות רכב הפעולות בזכות מנגנון חשמלי.

    בין אם מדובר במראה כזו או אחרת, ניתן לפנות אל חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ: לצד ניסיון של למעלה מ-50 שנה, אנו מתמחים בתיקון ובהחלפה של כל סוגי המראות לרכב. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ובעיה.

    תיקון מראה לרכב

    אנשים אומרים שזה מזל רע להסתכל במראה שבורה. אבל מה קורה אם מדובר במראה של רכב, ואתם פשוט חייבים להביט בה? אז אתם לא צריכים להאמין באמונות טפלות, אל לגשת לשירותי תיקון מראה לרכב. חלונות הצד של המכונית שלכם והמראה מלפנים הם כלי בטיחות חשובים שעליכם להשתמש בהם בעת נסיעה, ואין שום דרך בה תוכלו להמשיך לנסוע בלי מראות תקינות. חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ מספקת לכם שירותי תיקון למראות ושירותי זגגות לרכב, כדי לאפשר לכם להמשיך ולנסוע באופן בטיחותי.

    למה משמשות מראות רכב?

    המראות של המכונית הן למעשה "העיניים" שלכם, כי הן נותנות לכם שדה ראייה טוב יותר של האזורים על הכבישים שליד המכונית. הם יכולים גם לפצות על אזורים עיוורים סביב המכונית במקרים רבים. אתם צריכים את המראות הנכונות במכונית שלכם כדי להיות מסוגלים להשתמש בדרך ולקבל החלטות בטוחות בזמן נהיגה. כמו כן תיקון מראה לרכב אשר לא תקינה ומסכן את הנגיה שלכם היא חובה על פי חוק.

    מסגרת המראה וזכוכית המראה מרכיבים את מראת הצד. בצדי מכוניות החדשות יותר, יש נורות חשמליות המופעלות על ידי מערכת חשמלית בתוך המכונית. מראות הצד של הרכב בולטות ויכולות להינזק בקלות. לכן לפני הכניסה לרכב כדאי לבדוק את מראות הצד.

    שמתם לב שהמראה שבורה? שירותי תיקון מראה לרכב יעזרו לכם!

    אם שמתם לב כי הראה שבורה או נפגעה, המנגנון החשמלי של המראה לא עובד או שיש תקלה עם המנורות המותקנות בה. הגיע הזמן לפנות לשירותי תיקון מראה לרכב. בשלב זה, מומלץ לפנות לאנשי מקצוע תחום הזגגות לרכב. שימו לב שגודל המראה משתנה בהתאם לסוג הרכב. למשל, המראה במשאית תהיה הרבה יותר גדולה מהמראה ברכב פרטי מכיוון שהיא צריכה להתאים לגודל המשאית ולכסות כמה שיותר מהשטח סביב המשאית. לא משנה כמה גדולה או קטנה המראה או אם היא מופעלת בחשמל או ביד, אם היא נשברת, היא תתוקן בזמן והמכונית תהיה בטוחה לנסיעה. כל שעליכם לעשות הוא לפנות לשירות המקצועי של חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      זגגות רכב בפתח תקווה שלא תמצאו במקום אחר

      חלונות פגומים ברכב עלולים להיות מסוכנים לבריאות שלנו ולהקשות על...

      קראו עוד

      תיקון סאן רוף לרכב

      תיקון סאן רוף לרכב יחזיר את היוקרה לחייכם. אין ספק...

      קראו עוד

      תיקון חלונות לרכב

      שירותי תיקון חלונות לרכב יתבצעו אך ורק על ידי מומחים...

      קראו עוד